dc.contributor.author |
Кузніченко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Кузниченко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Kuznichenko, O. V. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-14T17:12:33Z |
|
dc.date.available |
2019-05-14T17:12:33Z |
|
dc.date.issued |
2017-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК [7.071.4:78]:159.923.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3851 |
|
dc.description |
Кузніченко О. В. До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів / О. В. Кузніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 80–86. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автор статті визначає особливості музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів-музикантів та її вплив на формування професійної самосвідомості. Припускається, що початок формування професійної самосвідомості відбувається під час професійного самовизначення. Музично-педагогічна діяльність розглядається як головний чинник професійного самовизначення майбутнього викладачамузиканта. Професійне самовизначення розуміється як один з найважливіших проявів суб’єкта діяльності та може розглядатися на двох взаємопов’язаних, але помітних рівнях: гностичному і практичному. Головні особливості музично-педагогічної діяльності є основними чинниками формування трьох підструктур професійної самосвідомості вчителя: творчість – когнітивного, емоційність (емпатія) – афективного, рефлексія – поведінкового. Музичне мислення впливає на формування як когнітивного, так і афективного компоненту, а музично-педагогічна компетенція об’єднує усі три підструктури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
викладач-музикант |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
самовизначення |
uk_UA |
dc.subject |
самосвідомість |
uk_UA |
dc.title |
До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
К вопросу профессионального самоопределения будущих педагогов-музыкантов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of piano lessons for beginners (physical and psychological aspects) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |