| dc.contributor.author | Кузніченко, О. В. | |
| dc.contributor.author | Кузниченко, О. В. | |
| dc.contributor.author | Kuznichenko, O. V. | |
| dc.date.accessioned | 2019-05-14T17:12:33Z | |
| dc.date.available | 2019-05-14T17:12:33Z | |
| dc.date.issued | 2017-03 | |
| dc.identifier.other | УДК [7.071.4:78]:159.923.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3851 | |
| dc.description | Кузніченко О. В. До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів / О. В. Кузніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 80–86. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Автор статті визначає особливості музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів-музикантів та її вплив на формування професійної самосвідомості. Припускається, що початок формування професійної самосвідомості відбувається під час професійного самовизначення. Музично-педагогічна діяльність розглядається як головний чинник професійного самовизначення майбутнього викладачамузиканта. Професійне самовизначення розуміється як один з найважливіших проявів суб’єкта діяльності та може розглядатися на двох взаємопов’язаних, але помітних рівнях: гностичному і практичному. Головні особливості музично-педагогічної діяльності є основними чинниками формування трьох підструктур професійної самосвідомості вчителя: творчість – когнітивного, емоційність (емпатія) – афективного, рефлексія – поведінкового. Музичне мислення впливає на формування як когнітивного, так і афективного компоненту, а музично-педагогічна компетенція об’єднує усі три підструктури. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | викладач-музикант | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | самовизначення | uk_UA |
| dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
| dc.title | До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів | uk_UA |
| dc.title.alternative | К вопросу профессионального самоопределения будущих педагогов-музыкантов | uk_UA |
| dc.title.alternative | Features of piano lessons for beginners (physical and psychological aspects) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |