dc.contributor.author |
Касаткіна, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Касаткина, О. Н. |
|
dc.contributor.author |
Kasatkina, O. M. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-14T17:03:25Z |
|
dc.date.available |
2019-05-14T17:03:25Z |
|
dc.date.issued |
2017-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 781.22:781.68 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3850 |
|
dc.description |
Касаткіна О. М. Тональність як засіб виразності (емоційноколористична складова) / О. М. Касаткіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 69–80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дана стаття розкриває механізми формування семантики тональності під час зростання і навчання композитора та кристалізації композиторського стилю. Показано, що це є еволюційний процес на основі вроджених задатків. Розглянуто низку прикладів, що підтверджують використання емоційно-кольорових асоціацій, які викликають певні тональності, для створення емоційного забарвлення музичного твору. Спостереження доводять здатність певних тональностей мати близькі одне до одного емоційно-колористичні значення в якості складової художнього образу. Стверджується теза щодо зародження мелодій у композиторській уяві одразу у конкретній тональності. Надаються методичні поради щодо практичного використання висновків дослідження для виконавської інтерпретації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
тональність |
uk_UA |
dc.subject |
семантика тональності |
uk_UA |
dc.subject |
інтерпретація |
uk_UA |
dc.title |
Тональність як засіб виразності (емоційноколористична складова) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Тональность как средство выразительности (эмоционально-колористическая составляющая тональности) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Tonality as attribute of expressiveness (Emotionally-colouring constituent of note-key) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |