Abstract:
У статті розглянута проблема формування дослідницької
проблематики наукових досліджень в галузі управління освітою.
Автором окреслено світові та вітчизняні тенденції розвитку освіти, теорії
управління. На основі здійсненого аналізу окреслено провідні напрями
наукових досліджень проблем управління освітою.
Відзначено, що для розвитку вітчизняної теорії управління
важливо спрямовувати наукові дослідження на вирішення стратегічних
проблем у галузі управління освітою, на обґрунтування особливостей
використання загальних основ управління для вирішення певних освітніх
завдань, на вироблення підходів по різним проблемам управління
освітою стосовно до ринкових умов та на основі творчого осмислення
передового закордонного досвіду. Підкреслено необхідність
вдосконалення механізмів їхнього визначення, які повинні ураховувати
потреби практики управління освітою та тенденції розвитку освіти, теорії
загального менеджменту й теорії управління освітою.