| dc.contributor.author | Крошка, С. А. | |
| dc.contributor.author | Варфоломєєва, К. В. | |
| dc.date.accessioned | 2019-04-10T22:36:40Z | |
| dc.date.available | 2019-04-10T22:36:40Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.172 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3714 | |
| dc.description | Крошка С. А. Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання» / С. А. Крошка, К. В. Варфоломєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 181-189. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», визначені принципи та напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я студентів, зокрема спеціальності «Фізичне виховання». Описана професійно-педагогічна діяльність вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я студентів. Здоров’язбережувальні технології об’єднують в собі всі напрями діяльності вищого навчального закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я студентів. Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення молоді до здоров’язберігаючого процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я. У Лисичанському педагогічному коледжі склалася чітка і струнка система в рамках діяльності Молодіжного медіа-центру, що активувала природну тягу студентської молоді до занять фізичною культурою й оздоровчими видами спорту. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | інновації | uk_UA |
| dc.subject | здоров'єзберігаючи технології | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.title | Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |