dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Варфоломєєва, К. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-10T22:36:40Z |
|
dc.date.available |
2019-04-10T22:36:40Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.172 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3714 |
|
dc.description |
Крошка С. А. Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання» / С. А. Крошка, К. В. Варфоломєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 181-189. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», визначені принципи та напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я студентів, зокрема спеціальності «Фізичне виховання». Описана професійно-педагогічна діяльність вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я студентів. Здоров’язбережувальні технології об’єднують в собі всі напрями діяльності вищого навчального закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я студентів. Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення молоді до здоров’язберігаючого процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я. У Лисичанському педагогічному коледжі склалася чітка і струнка система в рамках діяльності Молодіжного медіа-центру, що активувала природну тягу студентської молоді до занять фізичною культурою й оздоровчими видами спорту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'єзберігаючи технології |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.title |
Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |