Abstract:
У статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», визначені принципи та напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я студентів, зокрема спеціальності «Фізичне виховання». Описана професійно-педагогічна діяльність вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я студентів. Здоров’язбережувальні технології об’єднують в собі всі напрями діяльності вищого навчального закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я студентів. Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення молоді до здоров’язберігаючого процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я. У Лисичанському педагогічному коледжі склалася чітка і струнка система в рамках діяльності Молодіжного медіа-центру, що активувала природну тягу студентської молоді до занять фізичною культурою й оздоровчими видами спорту.
Description:
Крошка С. А. Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання» / С. А. Крошка, К. В. Варфоломєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 181-189.