| dc.contributor.author | Пивоварова, Г. С. | |
| dc.date.accessioned | 2019-04-08T20:45:14Z | |
| dc.date.available | 2019-04-08T20:45:14Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3692 | |
| dc.description | Пивоварова Г.С. Партнерство з батьками як умова успішної роботи з дітьми з особливими потребами / Г.С. Пивоварова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу: Зб. за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018. – С. 161-163 | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті проаналізовано питання значення партнерство з батьками як умови успішної роботи з дітьми з особливими потребами. Підкреслено, що побудова партнерських стосунків між педагогам та батьками має ґрунтуватися на рівноправному партнерстві. Педагогів та батьків повинна об’єднувати спільна мета – забезпечити сприятливі умови для розвитку дитини з особливими потребами. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | партнерство | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
| dc.subject | батьки | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title | Партнерство з батьками як умова успішної роботи з дітьми з особливими потребами | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |