dc.contributor.author |
Пивоварова, Г. С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-08T20:45:14Z |
|
dc.date.available |
2019-04-08T20:45:14Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3692 |
|
dc.description |
Пивоварова Г.С. Партнерство з батьками як умова успішної роботи з дітьми з особливими потребами / Г.С. Пивоварова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу: Зб. за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018. – С. 161-163 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано питання значення партнерство з батьками як умови успішної роботи з дітьми з особливими потребами. Підкреслено, що побудова партнерських стосунків між педагогам та батьками має ґрунтуватися на рівноправному партнерстві. Педагогів та батьків повинна об’єднувати спільна мета – забезпечити сприятливі умови для розвитку дитини з особливими потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
батьки |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Партнерство з батьками як умова успішної роботи з дітьми з особливими потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |