Abstract:
В статті проаналізовано питання значення партнерство з батьками як умови успішної роботи з дітьми з особливими потребами. Підкреслено, що побудова партнерських стосунків між педагогам та батьками має ґрунтуватися на рівноправному партнерстві. Педагогів та батьків повинна об’єднувати спільна мета – забезпечити сприятливі умови для розвитку дитини з особливими потребами.
Description:
Пивоварова Г.С. Партнерство з батьками як умова успішної роботи з дітьми з особливими потребами / Г.С. Пивоварова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу: Зб. за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018. – С. 161-163