dc.contributor.author |
Ткач, Л. О. |
|
dc.contributor.author |
Ткач, Л. О. |
|
dc.contributor.author |
Tkach, L. O. |
|
dc.contributor.author |
Прокопова, А. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Прокопова, А. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Prokopova, A. Yu. |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-25T22:18:36Z |
|
dc.date.available |
2019-03-25T22:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3650 |
|
dc.description |
Ткач Л. О. Англізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словника / Л. О. Ткач, А. Ю. Прокопова // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2016. - № 2 (35). - С. 15–47. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рекламні тексти, вміщені в періодичних виданнях кінця XIX – першої половини XX ст., що виходили українською мовою як в Україні, так і за її межами, становлять важливе джерело історичної, лінгвальної та соціокультурної інформації. Такі тексти можуть послужити вагомим документальним свідченням для розкриття особливостей впливу англійської мови та способу життя українців у США,в Канаді на мовно-культурне середовище української діаспори. Запозичення з англійської мови можна вважати однією з характерних стильових ознак рекламних текстів, опублікованих у діаспорних періодичних виданнях. Найбільш виразні тематичні групи лексичних анлгізмів утворюють назви осіб, назви побутових предметів (одягу; меблів, техніки тощо), назви продуктів харчування і лікарських засобів, назви фінансових та інших документів, закладів підприємницькою діяльності та ін..
Аналіз уживання англізмів у рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст. доводить,що їх реальне функціонування в українській мові цього періоду досі не має адекватного відображення в сучасній українській лексикографії, зокрема – й у словниках слів іншомовного походження. Тому цілком умотивовано рекламні тексти згаданого періоду можна розглядати як джерельну базу для створення словників спеціального типу, що поєднували би у собі риси кількох типів словників (тлумачного, історичного, стилістичного тощо). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
uk_UA |
dc.subject |
лексичні англізми в українській мові кінця XIX – першої половини XX ст. |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
рекламний стиль |
uk_UA |
dc.subject |
історична лексикологія української мови |
uk_UA |
dc.subject |
українсько-англійські мовні зв’язки |
uk_UA |
dc.subject |
мова української періодики |
uk_UA |
dc.title |
Англізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словника |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Англицизмы в украинских рекламных текстах конца XIX – первой половины XX в.: материалы к словарю |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Anglicisms in Ukrainian advertising texts of the end of the XIX – the first half of the XX centuries: a compilable data for a dictionary |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |