Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Англізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словника

Show simple item record

dc.contributor.author Ткач, Л. О.
dc.contributor.author Ткач, Л. О.
dc.contributor.author Tkach, L. O.
dc.contributor.author Прокопова, А. Ю.
dc.contributor.author Прокопова, А. Ю.
dc.contributor.author Prokopova, A. Yu.
dc.date.accessioned 2019-03-25T22:18:36Z
dc.date.available 2019-03-25T22:18:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3650
dc.description Ткач Л. О. Англізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словника / Л. О. Ткач, А. Ю. Прокопова // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2016. - № 2 (35). - С. 15–47. uk_UA
dc.description.abstract Рекламні тексти, вміщені в періодичних виданнях кінця XIX – першої половини XX ст., що виходили українською мовою як в Україні, так і за її межами, становлять важливе джерело історичної, лінгвальної та соціокультурної інформації. Такі тексти можуть послужити вагомим документальним свідченням для розкриття особливостей впливу англійської мови та способу життя українців у США,в Канаді на мовно-культурне середовище української діаспори. Запозичення з англійської мови можна вважати однією з характерних стильових ознак рекламних текстів, опублікованих у діаспорних періодичних виданнях. Найбільш виразні тематичні групи лексичних анлгізмів утворюють назви осіб, назви побутових предметів (одягу; меблів, техніки тощо), назви продуктів харчування і лікарських засобів, назви фінансових та інших документів, закладів підприємницькою діяльності та ін.. Аналіз уживання англізмів у рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст. доводить,що їх реальне функціонування в українській мові цього періоду досі не має адекватного відображення в сучасній українській лексикографії, зокрема – й у словниках слів іншомовного походження. Тому цілком умотивовано рекламні тексти згаданого періоду можна розглядати як джерельну базу для створення словників спеціального типу, що поєднували би у собі риси кількох типів словників (тлумачного, історичного, стилістичного тощо). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.subject лексичні англізми в українській мові кінця XIX – першої половини XX ст. uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject рекламний стиль uk_UA
dc.subject історична лексикологія української мови uk_UA
dc.subject українсько-англійські мовні зв’язки uk_UA
dc.subject мова української періодики uk_UA
dc.title Англізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словника uk_UA
dc.title.alternative Англицизмы в украинских рекламных текстах конца XIX – первой половины XX в.: материалы к словарю uk_UA
dc.title.alternative Anglicisms in Ukrainian advertising texts of the end of the XIX – the first half of the XX centuries: a compilable data for a dictionary uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account