dc.description.abstract |
У статті теоретично обгрунтовується проведення сучасного заняття у технічному вищому навчальному закладі. Розглядаються умови ефективності навчально-виховного процесу з іноземної мови з використанням інтерактивних технік навчання. У статті також зазначається, що автоматизація процесів прискорює пошук інформації та покращує технологічні компетенції, розвиває вміння логічно, критично та творчо мислити, відстоювати власну думку, правильно аналізувати різноманітні комунікативні ситуації, оволодівати нормами та правилами поведінки в суспільстві. Головною метою даної роботи - аналіз та оцінка спільної діяльності кожного студента з викладачем. Процес навчання стає все більш цікавим і корисним. І розуміння цього грає мотивуючу роль для подальшого дослідження. В результаті впровадження інтерактивних технік навчання збільшує мотивацію і сприяє інтелектуальному розвитку та творчості. Сучасні заняття використовують такі методи і технології, які максимально наближають студентів до реальної дискусії з носіями мови. Потенціал особистості повинен бути підтриманий, розвинений і укріплений подібними заняттями в технічному вищому навчальному закладі, щоб відповідати змінам XXI століття. Покращувати - це міняти, вдосконалити - це міняти часто. У підсумку автори рекомендують застосування таких сучасних занять, які повинні бути тим середовищем для студентів, де вони усвідомлюють свою справжню мету в житті, визначать свої навички і потенціал. У цій статті розкривається основна ідея подібних видів навчальної діяльності з використанням сучасних технічних засобів, які допомагають правильно формулювати думки англійською мовою із застосуванням інноваційних технологій, що забезпечують студентам відповідне середовище навчання. |
uk_UA |