Abstract:
У статті йдеться про специфіку викладання дисципліни „Іноземна мова за професійним спрямуванням” за кредитно-модульною системою. Розглядається проблема мотивації вивчення дисципліни ІМПС, а також аналізуються причини незадовільного стану речей в організації викладання іноземних мов у вищій школі. Доведено, що наукові дослідження з методики викладання дисципліни ІМПС поглиблюють професійні знання викладачів і передбачають використання найновіших методичних прийомів під час виконання студентами навчальних завдань. З’ясовано також, що поділ курсу дисципліни на підкурси чи підтеми скеровує підготовку навчально-методичного забезпечення в єдиному прагматичному руслі викладу навчального матеріалу, а володіння основними когнітивними поняттями про структуру тексту з фаху, засвоєння його мовних особливостей і розуміння для подальшого вивчення сприяють виробленню всебічних умінь володіння іноземною мовою.