Abstract:
У статті розглянута іншомовна підготовка студентів немовних спеціальностей в Китаї та Україні, як обов’язковий компонент їх майбутньої фахової діяльності. Ця підготовка здійснюється завдяки викладанню навчальної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» в обох країнах. Розглядається зміст та структура навчальної дисципліни, робиться їх порівняння у вищах Китаю та України. Було підтверджено факт того, що обсяг і характер мовної підготовки студентів нелінгвістичного профілю істотно відрізняються від лінгвістичного. Було проаналізовано рівень іншомовної підготовки студентів-першокурсників нелінгвістичного профілю, який у більшості випадків не відповідає вимогам до вступу до вищу. Зазначена рекомендація щодо покращення цього показнику. На основі досліджень китайських та українських науковців, а також власного, були виявлені проблеми іншомовної підготовки студентів-першокурсників нефілологічного профілю. В рамках нашого дослідження були виявлені чинники, які негативно впливають на формування іншомовної компетенції. Була окреслена подальша перспектива дослідження якості викладання англійської мови на нелінгвістичних спеціальностей.