dc.contributor.author |
Чалий, В. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Чалый, В. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Chaly, V. |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-11T09:47:00Z |
|
dc.date.available |
2019-03-11T09:47:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-04 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.091.8:796.087 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3579 |
|
dc.description |
Чалий В. Ю. Шляхи формування мотивації до занять фізичною культурою у студентів педагогічного ВНЗ засобами квест-гри / В. Ю. Чалий // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . - 2017. - №3 (308). - С. 85-90. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі низької мотивації студентів
педагогічних ВНЗ до занять фізичною культурою. У роботі визначено
основні чинники, що впливають на актуалізацію навчальної діяльності;
проаналізовано застосування квест технології, як засобу мотивації
до занять фізичною культурою; обґрунтовано мотиви, що впливають
на посилення інтересу до занять фізичними вправами.
Перспективи подальших досліджень вбачаємо в упровадженні
концепції формування готовності майбутніх педагогів до використання
здоров’язбережувальних технологій у професійній підготовц |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
квест технологія |
uk_UA |
dc.subject |
Веб-квест |
uk_UA |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи формування мотивації до занять фізичною культурою у студентів педагогічного ВНЗ засобами квест-гри |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Пути формирования мотивации к занятиям физической культурой у студентов педагогического ВУЗа средствами квест-игры |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ways of Formation of Motivation to Physical Training in Pedagogical High School Students Means Quest-Game |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |