Abstract:
У статті йдеться про специфіку викладання дисципліни „Іноземна мова за професійним спрямуванням” за кредитно-модульною системою. Розглядається проблема мотивації вивчення дисципліни ІМПС, а також аналізуються причини незадовільного стану речей в організації викладання іноземних мов у вищій школі. Доведено, що наукові дослідження з методики викладання дисципліни ІМПС поглиблюють професійні знання викладачів і передбачають використання найновіших методичних прийомів під час виконання студентами навчальних завдань. З’ясовано також, що поділ курсу дисципліни на підкурси чи підтеми скеровує підготовку навчально-методичного забезпечення в єдиному прагматичному руслі викладу навчального матеріалу, а володіння основними когнітивними поняттями про структуру тексту з фаху, засвоєння його мовних особливостей і розуміння для подальшого вивчення сприяють виробленню всебічних умінь володіння іноземною мовою.
Description:
Думашівський Я. Є. Структурні особливості дисципліни „Іноземна мова за професійним спрямуванням” та методичні рекомендації з покращення організації процесу її викладання у вищій школі / Я. В. Думашівський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 283-288.