Abstract:
У статті висвітлено зміст та проведено порівняльний аналіз чинних навчальних програм з дисципліни „Іноземна мова за професійним спрямуванням”. Це дало можливість встановити наявні подібності та відмінності у підходах до навчання дисципліні. Розглянуто нормативні документи, які зумовлюють вимоги до змісту навчання, до якості освіти та враховуються під час розробки навчальних програм. Сформульовано мету та завдання вивчення дисципліни „Іноземна мова за професійним спрямуванням”, побудовано порівняльну таблицю навчальних програм, визначено основні форми контролю та методи навчання, визначено перелік того, що студент повинен знати і вміти по закінченню вивчення курсу. Зроблено акцент на необхідності приділяти більше уваги формуванню професійної та міжкультурної комунікативної компетенцій, а також залучати до розробки програм викладачів з профільних кафедр, узгоджувати з ними теми, які будуть актуальними, обов’язковими та цікавими для студентів як майбутніх спеціалістів обраної галузі знань. Окреслено основні проблеми та визначено шляхи їх подолання з метою оптимізації процесу вивчення курсу та підвищення якості знань студентів.