dc.contributor.author |
Карпенко, М. І. |
|
dc.contributor.author |
Карпенко, М. И. |
|
dc.contributor.author |
Karpenko, М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-20T06:58:47Z |
|
dc.date.available |
2019-02-20T06:58:47Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:796 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3489 |
|
dc.description |
Карпенко М. І. Сутність і діагностика синдрому професійного вигорання у сучасних учителів / И. І. Каропенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 168-176. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У даній статті зроблено понятійно-категоріального аналіз досліджуваної проблеми, також окреслено можливості діагностики емоційно-психологічного стану вчителів-практиків з метою визначення наявністості / відсутністі у них професійного вигорання.
З’ясовано, що у сучасній науковій літературі існую декілька дефініцій синдрому професійного вигорання, концептуально його розуміють як захисну поведінку, спрямовану на уникнення або зменшення витрат на емоції. Встановлено та схарактеризовано етапи (стадії) профвигорання. Зроблено перелік діагностичних методик, що дають повну картину професійного благополуччя вчителя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
здоров’я вчителів |
uk_UA |
dc.subject |
професійне здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
синдром професійного вигорання |
uk_UA |
dc.subject |
етапи профвигорання |
uk_UA |
dc.subject |
діагностичні методики |
uk_UA |
dc.title |
СУТНІСТЬ І ДІАГНОСТИКА СИНДРОМУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Сущность и диагностика синдрома профессионального выгорания у современных учителей |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Essence and Diagnostics of Syndrome of Professional Burnout of the Teachers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |