dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-15T12:11:54Z |
|
dc.date.available |
2019-02-15T12:11:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-04 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.091.12.011.3-051:811]:378.147 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3470 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Оптимізація навальної мотивації майбутніх викладачів іноземних мов у процесі формування лінгвометодичної компетентності / Т. А. Кокнова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 260-268. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У етапі розглянуто навчальну мотивацію студентів, як однієї з фундаментальних проблем і в психології та педагогіці, і в методиці. Розробка питання мотивації в процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов пов’язана з аналізом джерел, що можуть стимулювати майбутніх спеціалістів до майбутнього саморозвитку, інтересу до навчання, зацікавленості майбутньою професійною діяльністю тощо. У процесі дослідження визначено процес формування навчальної мотивації як складний та багатоаспектний процес. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю пошуку шляхів для підвищення мотивації до оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів щодо оволодіння ними лінгвометодичної компетентності. Розвиток лінгвометодичної компетентності залежить від розвитку навчальної мотивації студентів - майбутніх викладачів і вбачається необхідним елементом у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Тому в межах дослідження були визначені шляхи оптимізації навчальної мотивації в рамках дисциплін, що пов’язані із методикою викладання іноземних мов, до яких виокремлено: стимуляція особистої зацікавленості студентів, влаштування „випробувань”, делегування відповідальності, орієнтація на студенто-центрований підхід та розвиток творчих здібностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філологічні науки; |
|
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
начальна мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
процес формування |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Оптимізація навальної мотивації майбутніх викладачів іноземних мов у процесі формування лінгвометодичної компетентності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |