| dc.contributor.author | Кокнова, Т. А. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-15T12:11:54Z | |
| dc.date.available | 2019-02-15T12:11:54Z | |
| dc.date.issued | 2018-04 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.091.12.011.3-051:811]:378.147 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3470 | |
| dc.description | Кокнова Т. А. Оптимізація навальної мотивації майбутніх викладачів іноземних мов у процесі формування лінгвометодичної компетентності / Т. А. Кокнова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 260-268. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У етапі розглянуто навчальну мотивацію студентів, як однієї з фундаментальних проблем і в психології та педагогіці, і в методиці. Розробка питання мотивації в процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов пов’язана з аналізом джерел, що можуть стимулювати майбутніх спеціалістів до майбутнього саморозвитку, інтересу до навчання, зацікавленості майбутньою професійною діяльністю тощо. У процесі дослідження визначено процес формування навчальної мотивації як складний та багатоаспектний процес. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю пошуку шляхів для підвищення мотивації до оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів щодо оволодіння ними лінгвометодичної компетентності. Розвиток лінгвометодичної компетентності залежить від розвитку навчальної мотивації студентів - майбутніх викладачів і вбачається необхідним елементом у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Тому в межах дослідження були визначені шляхи оптимізації навчальної мотивації в рамках дисциплін, що пов’язані із методикою викладання іноземних мов, до яких виокремлено: стимуляція особистої зацікавленості студентів, влаштування „випробувань”, делегування відповідальності, орієнтація на студенто-центрований підхід та розвиток творчих здібностей. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки; | |
| dc.subject | лінгвометодична компетентність | uk_UA |
| dc.subject | начальна мотивація | uk_UA |
| dc.subject | майбутні викладачі іноземних мов | uk_UA |
| dc.subject | процес формування | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.title | Оптимізація навальної мотивації майбутніх викладачів іноземних мов у процесі формування лінгвометодичної компетентності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |