Abstract:
У статті окреслено ключові методичні рекомендації щодо введення сленгізованих елементів у навчальний процес; надано приклади практичного впровадження їх із метою полегшення інтегративних мовленнєвих процесів на підставі осучаснення технології викладання іноземних мов в умовах євроінтеграції.
Своєю чергою розглянуто пропозицію вивчення сленгу в школі у позитивному аспекті, позаяк власне стандартна лексика запам’ятовується краще разом із емоційно-забарвленими компонентами, які складають сленг. Сленгізовані елементи виступають як інтенсифіковані емоційно-експерсивні лексеми. Чим вищий рівень вияву емоційності, тим кращим і сприятливішим буде процес запам’ятовування.
Процес вивчення слешів цікавий тим, що він малотеоретичний, позаяк учні працюють із тим, що не обрамлене жорсткою системою стандартизації. Тому навчання сленгу спирається на виконання різновидових вправ, які стануть мовними та мовленнєвими набутками учнів у всіх комунікативних сферах.
Оскільки вивчення сленгу на уроках іноземної мови мало практиковане, а отже, майже відсутні теоретико-методологічні напрацювання.
Description:
Василенко O. M., Кінаш Г. Ф. Методика вивчення сленгізованих елементів у ЗОШ / О. М. Василенко, Г. Ф. Кінаш // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 254-260.