Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів

Show simple item record

dc.contributor.author Бараненкова, H. А.
dc.contributor.author Шевченко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2019-02-14T11:42:40Z
dc.date.available 2019-02-14T11:42:40Z
dc.date.issued 2018-04
dc.identifier.other УДК 378.147:371.314.6:159.955.1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3463
dc.description Бараненкова H. А., Шевченко Ю. В. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів / Н. А. Бараненкова, Ю. В. Шевченко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 246-254. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядається питання використання методу проектів у навчанні іншомовної професійно орієнтованої комунікації студентів немовних вищих навчальних закладів, аналізуються переваги та недоліки проектної методики, з‘ясовуються роль та завдання викладача в проектній роботі. Етапи роботи над проектом окреслюються через призму таксономії Б. Блума, що описує процес становлення мислення, та згідно з якою цілі навчання безпосередньо залежать від ієрархії розумових процесів. Формування і розвиток навичок критичного мислення повинно відбуватися на всіх етапах навчання іноземної мови, і тому одним із потужних чинників та найефективніших засобів для цього є проектна методика. Даються практичні рекомендації щодо оцінювання кінцевого результату. Окремої уваги надано ролі викладача, яка повинна обмежуватися функціями мотиватора, координатора та радника. Проаналізовано переваги та недоліки проектної методики, вказано шляхи подолання певних труднощів, що виникають як в роботі студентів, так і викладача. Доведено ефективність методу проектів у формуванні в студентів навичок критичного мислення, оскільки на кожному етапі виконання проекту відбувається стимулювання інтелектуальних, креативних, комунікативних здібностей студентів, удосконалення мовленнєвих вмінь, поглиблення предметних знань. Це сприяє підвищенню мотивації до навчання, самооцінки, розширенню творчого та дослідницького потенціалу студентів, що, безперечно, робить їх конкурентоздатними у майбутній професійній діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;
dc.subject проектна методика uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject таксономія uk_UA
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.title Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account