Abstract:
У статті представлені лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Було визначено, що інтерактивна компетентність необхідна для успішної іншомовної професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови та повинна бути сформована на рівні міжособистісних стосунків, засобами суб’єкт- суб’єктної взаємодії. Охарактеризовано, що орієнтуючись на особистісні характеристики, до розвитку яких прагне сучасна інноваційна методика викладання іноземної мови, формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови та відповідні їй підходи і чинники стимулюють навчальний процес. У роботі були науково обґрунтовані лінгвометодичні умови, які в залежності від їх цільового призначення поділяються та мотиваційні, змістові, спільні та діяльні. Було зазначено, що лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови повинні мати цілеспрямований характер для досягнення успішних результатів у викладанні, навчанні і вихованні.