| dc.contributor.author | Шелдагаєва, Г. О. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-14T11:23:22Z | |
| dc.date.available | 2019-02-14T11:23:22Z | |
| dc.date.issued | 2018-04 | |
| dc.identifier.other | УДК 371.126.001(4-15) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3461 | |
| dc.description | Шелдагаєва Г. О. Передумови формування сучасного викладача англійської мови: соціальний фактор, лінгвальні та екстралінгвальні чинники / Г. О. Шелдагаєва // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 229-238. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу передумов успішного формування сучасного викладача англійської мови в умовах інтеграції вітчизняної системи освіти до європейського освітнього простору та розширення стратегічних функцій володіння іноземною мовою. Автор робить спробу виокремити вітчизняні соціальні фактори, що мають бути враховані при підготовці фахівця, а також наголошує на важливості врахування опосередкованого впливу лінгвальних та екстралінгвальних чинників на становлення професійних якостей майбутнього спеціаліста, на що необхідно зважати при укладанні (оновленні) програм вивчення окремих дисциплін (мовних аспектів) у закладах вищої освіти. Увагу приділено також необхідності уточнення та узгодження вимог до рівня володіння мовним матеріалом випускником середнього навчального закладу з вимогами до потенційного абітурієнта та випускника закладу вищої освіти з вимогами до майбутнього викладача. Середня освіта, вища освіта та професійна діяльність розглядаються авторкою статті як безперервний освітній процес, причому будь-які зміни на одному з його етапів розуміються як такі, що впливають на всі три його ланки. Наголошується також на необхідності удосконалення системи співпраці з європейськими освітніми установами, Британською Радою в Україні зокрема. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки; | |
| dc.subject | лінгвальні та екстралінгвальні фактори | uk_UA |
| dc.subject | соціальний аспект | uk_UA |
| dc.subject | передумови формування викладача іноземних мов | uk_UA |
| dc.subject | Британська Рада в Україні | uk_UA |
| dc.subject | Загальноєвропейські рекомендації | uk_UA |
| dc.title | Передумови формування сучасного викладача англійської мови: соціальний фактор, лінгвальні та екстралінгвальні чинники | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |