dc.contributor.author |
Крохмаль, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T23:32:32Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T23:32:32Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.1:316.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3444 |
|
dc.description |
Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі / І. М, Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - №3 (300). - Ч. 2. - С. 207-215. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень, розкривається специфічність, значимість та шляхи формування психологічної готовності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки.
У процесі дослідження визначені складові блоки, з яких складається готовність випускника ВНЗ до майбутньої професійної діяльності. Наголошується на актуальності та важливості професійної адаптації, яка безпосередньо залежить від якості та ефективності психологічної готовності. У зв’язку з цим особливу увагу викликають методи та прийоми формування готовності студентів і критерії її оцінювання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.title |
Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |