Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі

Show simple item record

dc.contributor.author Крохмаль, І. М.
dc.date.accessioned 2019-02-12T23:32:32Z
dc.date.available 2019-02-12T23:32:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.1:316.6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3444
dc.description Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі / І. М, Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - №3 (300). - Ч. 2. - С. 207-215. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень, розкривається специфічність, значимість та шляхи формування психологічної готовності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки. У процесі дослідження визначені складові блоки, з яких складається готовність випускника ВНЗ до майбутньої професійної діяльності. Наголошується на актуальності та важливості професійної адаптації, яка безпосередньо залежить від якості та ефективності психологічної готовності. У зв’язку з цим особливу увагу викликають методи та прийоми формування готовності студентів і критерії її оцінювання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.title Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account