| dc.contributor.author | Крохмаль, І. М. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-12T23:32:32Z | |
| dc.date.available | 2019-02-12T23:32:32Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.1:316.6 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3444 | |
| dc.description | Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі / І. М, Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - №3 (300). - Ч. 2. - С. 207-215. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень, розкривається специфічність, значимість та шляхи формування психологічної готовності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки. У процесі дослідження визначені складові блоки, з яких складається готовність випускника ВНЗ до майбутньої професійної діяльності. Наголошується на актуальності та важливості професійної адаптації, яка безпосередньо залежить від якості та ефективності психологічної готовності. У зв’язку з цим особливу увагу викликають методи та прийоми формування готовності студентів і критерії її оцінювання. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.title | Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |