Abstract:
У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень, розкривається специфічність, значимість та шляхи формування психологічної готовності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки.
У процесі дослідження визначені складові блоки, з яких складається готовність випускника ВНЗ до майбутньої професійної діяльності. Наголошується на актуальності та важливості професійної адаптації, яка безпосередньо залежить від якості та ефективності психологічної готовності. У зв’язку з цим особливу увагу викликають методи та прийоми формування готовності студентів і критерії її оцінювання.
Description:
Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі / І. М, Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - №3 (300). - Ч. 2. - С. 207-215.