dc.contributor.author |
Бицюк, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Bytsiuk, V. |
|
dc.contributor.author |
Бицюк, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T11:23:54Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T11:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:796.071.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3394 |
|
dc.description |
Бицюк В. В. Ознаки професійної суб’єктності майбутнього вчителя фізичного виховання / В. В. Бицюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 30-36. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі даних емпіричного дослідження уточнено зміст ознак професійної суб’єктності майбутнього вчителя фізичного виховання, які представлено у формі структурної моделі. Встановлено, що перелік найбільш важливих ознак професійної суб’єктності майбутнього вчителя фізичного виховання включає такі позиції: сприйняття і позиціонування себе як суб’єкту у професійних ситуаціях; прагнення до професійного та особистісного розвитку; скоєння вчинків на основі свідомих моральних переконань; ситуаційна сміливість, рішучість. Напрямками подальшого дослідження вважаємо розроблення на основі представленого конструкту критеріїв та показників професійної суб’єктності, та створення на їхній основі ефективної діагностичної методики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
професійна суб’єктність |
uk_UA |
dc.subject |
ознаки |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.title |
ОЗНАКИ ПРОФЕСІЙНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of Future Physical Education Teacher’s Professional Subjectivity |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Признаки профессиональной субъектности будущего учителя физического воспитания |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |