dc.contributor.author |
Отравенко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Otravenko, O. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T11:09:00Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T11:09:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:796.071.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3393 |
|
dc.description |
Отравенко О. В. Компетентнісний підхід як складова частина якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти / О. В. Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 21-29. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з позиції компетентнісного підходу.
Метою статті є характеристика компетентнісного підходу як основи модернізації вітчизняної системи освіти та складової частини якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти, розкритті сутності поняття «професійна компетентність» та «професійно-креативна компетентність» майбутнього учителя фізичної культури.
Професійно-креативна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури, на наш погляд, підкреслює його професіоналізм, визначає наявність інноваційного потенціалу, креативність мислення, готовність до професійної взаємодії, вміння застосовувати методи активного навчання, впроваджувати освітні інновації й сучасні фізкультурно-оздоровчі та інформаційні технології, здатність до самореалізації суб’єктів освітнього процесу на основі інноваційної, прогностичної і діагностичної функцій, досягнення професійного зростання як фахівця.
Перспективність компетентнісного підходу полягає в тому, що буде забезпечено умови для реалізації освітнього і наукового процесу; створено ефективну організацію навчання та нових технологій навчання; компетентнісний підхід дає можливість підготувати випускника до майбутньої професійної діяльності та потребує відповідну високу фахову, педагогічну компетентність майбутнього вчителя фізичної культури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
якість професійної підготовки |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі фізичної культури |
uk_UA |
dc.title |
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Competence Approach as an Integral Part of Qualitative Preparation of Future Physical Education Teachers of Higher Educational Institutions |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |