Abstract:
Стаття присвячена дослідженню проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з позиції компетентнісного підходу.
Метою статті є характеристика компетентнісного підходу як основи модернізації вітчизняної системи освіти та складової частини якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти, розкритті сутності поняття «професійна компетентність» та «професійно-креативна компетентність» майбутнього учителя фізичної культури.
Професійно-креативна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури, на наш погляд, підкреслює його професіоналізм, визначає наявність інноваційного потенціалу, креативність мислення, готовність до професійної взаємодії, вміння застосовувати методи активного навчання, впроваджувати освітні інновації й сучасні фізкультурно-оздоровчі та інформаційні технології, здатність до самореалізації суб’єктів освітнього процесу на основі інноваційної, прогностичної і діагностичної функцій, досягнення професійного зростання як фахівця.
Перспективність компетентнісного підходу полягає в тому, що буде забезпечено умови для реалізації освітнього і наукового процесу; створено ефективну організацію навчання та нових технологій навчання; компетентнісний підхід дає можливість підготувати випускника до майбутньої професійної діяльності та потребує відповідну високу фахову, педагогічну компетентність майбутнього вчителя фізичної культури.