Abstract:
ІТодана робота присвячена розгляду способів вербалізації концепту "Україна" в англомовних засобах масової комунікації за період 2015 - 2018 років. Розглянуто концепт "Україна" як польова структура, яка має домінанту та периферію. Запропоновано розгляд способів вербалізації концепту "Україна" в англомовних засобах масової комунікації за період 2015 - 2018 років у якості лексико-граматичного поля "Ukraine". Встановлені мовні одиниці, які складають домінанту лексико-граматичного поля "Ukraine" у просторі англомовних ЗМІ. Проаналізовано та встановлено мовні одиниці, які складають периферію лексико-граматичного поля "Ukraine" у просторі англомовних ЗМІ за період 2015 - 2018 років. З'ясоано, що список мовних одиниць, які складають периферію лексико-граматичного поля "Ukraine", не є остаточним і може бути доповненим і розширеним. З'ясовано, що концепт "Україна" є оціінно-нейтральним. Доведено, що оцінна лексика, яка потрапляє до оцінно-нейтрального лексико-граматичного поля "Ukraine", здатна змінити його нейтральність, надавши йому негативного або ж позитивного значення. Встановлено, що використання оцінної лексики у просторі лексико-граматичного поля "Ukraine" дозволяє англомовним ЗМІ створювати негативні / позитивні образи України, маніпулюючи свідомістю мешканців Об'єднаного Королівства.
Description:
Гуменюк Н. Г., Шабас О. А., Вербалізація концепту „Україна” в англомовних ЗМІ періоду 2015-2018 р.р. / Н. Г. Гуменюк // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 106-115.