Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, В. Є.
dc.contributor.author Бойко, О. О.
dc.contributor.author Kovalenko, V.
dc.contributor.author Boyko, O.
dc.date.accessioned 2019-02-08T06:58:33Z
dc.date.available 2019-02-08T06:58:33Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.other УДК 37.018-056.3(477)(045)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3372
dc.description Коваленко В. С., Бойко О. О. Педагогічні умови формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих молодших школярів / В. С. Коваленко, О. О. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 215-222. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування художньо- естетичного інтересу як невід’ємної складової корекційно-виховного процесу спеціальної школи. Художньо-естетичні інтереси дітей молодшого шкільного віку розглядаються як усвідомлене прагнення та вміння дитини виділити з оточуючого естетичні об’єкти або їх естетичні властивості; для них властива емоційність сприймання естетичних та художніх цінностей, наявність співпереживань, бажання займатись художньою діяльністю. Ключовою педагогічною умовою формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих дітей є взаємодія літератури та живопису на уроках музики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject розумова відсталість uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject художньо-естетичні інтереси uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ uk_UA
dc.title.alternative Педагогические условия формирования художественно-эстетических интересов умственно отсталых младших школьников uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical Conditions for the Formation of Artistic and Aesthetic Interests of Mentally Retarded Younger Schoolchildren uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account