dc.contributor.author |
Коваленко, В. Є. |
|
dc.contributor.author |
Бойко, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Kovalenko, V. |
|
dc.contributor.author |
Boyko, O. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T06:58:33Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T06:58:33Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.018-056.3(477)(045) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3372 |
|
dc.description |
Коваленко В. С., Бойко О. О. Педагогічні умови формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих молодших школярів / В. С. Коваленко, О. О. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 215-222. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема формування художньо- естетичного інтересу як невід’ємної складової корекційно-виховного процесу спеціальної школи. Художньо-естетичні інтереси дітей молодшого шкільного віку розглядаються як усвідомлене прагнення та вміння дитини виділити з оточуючого естетичні об’єкти або їх естетичні властивості; для них властива емоційність сприймання естетичних та художніх цінностей, наявність співпереживань, бажання займатись художньою діяльністю. Ключовою педагогічною умовою формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих дітей є взаємодія літератури та живопису на уроках музики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
художньо-естетичні інтереси |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Педагогические условия формирования художественно-эстетических интересов умственно отсталых младших школьников |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Pedagogical Conditions for the Formation of Artistic and Aesthetic Interests of Mentally Retarded Younger Schoolchildren |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |