| dc.contributor.author | Коваленко, В. Є. | |
| dc.contributor.author | Бойко, О. О. | |
| dc.contributor.author | Kovalenko, V. | |
| dc.contributor.author | Boyko, O. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-08T06:58:33Z | |
| dc.date.available | 2019-02-08T06:58:33Z | |
| dc.date.issued | 2018-03 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.018-056.3(477)(045) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3372 | |
| dc.description | Коваленко В. С., Бойко О. О. Педагогічні умови формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих молодших школярів / В. С. Коваленко, О. О. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 215-222. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування художньо- естетичного інтересу як невід’ємної складової корекційно-виховного процесу спеціальної школи. Художньо-естетичні інтереси дітей молодшого шкільного віку розглядаються як усвідомлене прагнення та вміння дитини виділити з оточуючого естетичні об’єкти або їх естетичні властивості; для них властива емоційність сприймання естетичних та художніх цінностей, наявність співпереживань, бажання займатись художньою діяльністю. Ключовою педагогічною умовою формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих дітей є взаємодія літератури та живопису на уроках музики. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
| dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
| dc.subject | художньо-естетичні інтереси | uk_UA |
| dc.subject | мистецтво | uk_UA |
| dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
| dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Педагогические условия формирования художественно-эстетических интересов умственно отсталых младших школьников | uk_UA |
| dc.title.alternative | Pedagogical Conditions for the Formation of Artistic and Aesthetic Interests of Mentally Retarded Younger Schoolchildren | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |