Abstract:
У статті розглядається проблема формування художньо- естетичного інтересу як невід’ємної складової корекційно-виховного процесу спеціальної школи. Художньо-естетичні інтереси дітей молодшого шкільного віку розглядаються як усвідомлене прагнення та вміння дитини виділити з оточуючого естетичні об’єкти або їх естетичні властивості; для них властива емоційність сприймання естетичних та художніх цінностей, наявність співпереживань, бажання займатись художньою діяльністю. Ключовою педагогічною умовою формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих дітей є взаємодія літератури та живопису на уроках музики.
Description:
Коваленко В. С., Бойко О. О. Педагогічні умови формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих молодших школярів / В. С. Коваленко, О. О. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 215-222.