| dc.contributor.author | Шелест, Н. А. | |
| dc.contributor.author | Шелест, Н. А. | |
| dc.contributor.author | Shelest, N. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-07T14:43:09Z | |
| dc.date.available | 2019-02-07T14:43:09Z | |
| dc.date.issued | 2018-03 | |
| dc.identifier.issn | УДК 377.015.31:378.663-057.87 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3363 | |
| dc.description | Шелест Н. А. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту / Н.А. Шелест // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 203-210. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито методику констатувального етапу експерименту з проблеми формування ціннісного ставленім до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності. Розроблено критерії і показники сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: когнітивний (знання щодо сутності та функцій сім’ї; усвідомлення цінності сім’ї для окремої особистості та суспільства в цілому; усвідомлення важливості моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння) як основи сім’ї)); емоційно- ціннісний (мотивація на створення сім’ї та виконання подружніх і батьківських обов’язків; здатність до емпатії; прагнення створювати сімейні відносини і розвивати їх на основі моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння)); поведінково-діяльнісний (здатність до адекватного вибору поведінки в різних життєвих ситуаціях; наявність вміння спілкуватися з представниками протилежної статі; здатність до самовдосконалення себе як майбутнього сім’янина); схарактеризовано рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: високий, середній, низький. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї | uk_UA |
| dc.subject | показники | uk_UA |
| dc.subject | критерії | uk_UA |
| dc.subject | студенти аграрних коледжів | uk_UA |
| dc.subject | ціннісне ставлення до створення сім’ї | uk_UA |
| dc.subject | методика констатувального етапу експерименту | uk_UA |
| dc.title | Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту | uk_UA |
| dc.title.alternative | Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту | uk_UA |
| dc.title.alternative | Формирование ценностного отношения к созданию семьи студентов аграрних колледжей во внеаудиторной деятельности: методика констатирующего этапа эксперимента | uk_UA |
| dc.title.alternative | The Formation of Value Attitude to Creating Family Among Students of Agricultural Colleges in After Classroom Activities: the Methodology of a Summative Phase of the Experiment | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |