dc.contributor.author |
Шелест, Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Шелест, Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Shelest, N. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-07T14:43:09Z |
|
dc.date.available |
2019-02-07T14:43:09Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 377.015.31:378.663-057.87 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3363 |
|
dc.description |
Шелест Н. А. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту / Н.А. Шелест // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 203-210. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито методику констатувального етапу експерименту з проблеми формування ціннісного ставленім до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності. Розроблено критерії і показники сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: когнітивний (знання щодо сутності та функцій сім’ї; усвідомлення цінності сім’ї для окремої особистості та суспільства в цілому; усвідомлення важливості моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння) як основи сім’ї)); емоційно- ціннісний (мотивація на створення сім’ї та виконання подружніх і батьківських обов’язків; здатність до емпатії; прагнення створювати сімейні відносини і розвивати їх на основі моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння)); поведінково-діяльнісний (здатність до адекватного вибору поведінки в різних життєвих ситуаціях; наявність вміння спілкуватися з представниками протилежної статі; здатність до самовдосконалення себе як майбутнього сім’янина); схарактеризовано рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: високий, середній, низький. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї |
uk_UA |
dc.subject |
показники |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.subject |
студенти аграрних коледжів |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісне ставлення до створення сім’ї |
uk_UA |
dc.subject |
методика констатувального етапу експерименту |
uk_UA |
dc.title |
Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формирование ценностного отношения к созданию семьи студентов аграрних колледжей во внеаудиторной деятельности: методика констатирующего этапа эксперимента |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Formation of Value Attitude to Creating Family Among Students of Agricultural Colleges in After Classroom Activities: the Methodology of a Summative Phase of the Experiment |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |