Abstract:
У статті розкрито методику констатувального етапу експерименту з проблеми формування ціннісного ставленім до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності. Розроблено критерії і показники сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: когнітивний (знання щодо сутності та функцій сім’ї; усвідомлення цінності сім’ї для окремої особистості та суспільства в цілому; усвідомлення важливості моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння) як основи сім’ї)); емоційно- ціннісний (мотивація на створення сім’ї та виконання подружніх і батьківських обов’язків; здатність до емпатії; прагнення створювати сімейні відносини і розвивати їх на основі моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння)); поведінково-діяльнісний (здатність до адекватного вибору поведінки в різних життєвих ситуаціях; наявність вміння спілкуватися з представниками протилежної статі; здатність до самовдосконалення себе як майбутнього сім’янина); схарактеризовано рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: високий, середній, низький.