Abstract:
У статті здійснено теоретичний аналіз сучасних підходів до класифікації функціонально-рольового репертуару соціального педагога в дошкільних навчальних закладах. Розкрито наукові позиції дослідників щодо завдань та ролей соціального педагога в в роботі з дітьми та їх батьками в зазначених соціальних інституціях. Розглянуто сутність поняття «соціально-педагогічна підтримка» та особливості соціально- педагогічної підтримки батьків. Розкрито особливості функціоналу соціального педагога щодо роботи з батьками в умовах дошкільного навчального закладу. На підставі аналізу наукових джерел запропоновано авторське визначення поняттю соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах та надано авторську класифікацію функціонально-рольового репертуару соціального педагога у контексті цього.
Description:
Чечко Т. М. Аналіз функціонально-рольового репертуару
соціального педагога у контексті соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах
/ Т. М. Чечко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 163-172.