Abstract:
У статті проаналізовано особливості заголовків англомовних медіатекстів на основі критичного аналізу існуючих підходів до вивчення цієї проблематики. Розглянуто основні функції та характеристики заголовка в сучасному медіа дискурсі, обґрунтовано класифікацію заголовків різними науковцями. Досліджено роль та призначенім газетних заголовків, з’ясовано вираження в заголовках теми тексту газетної статті, проаналізовано структуру, семантику, комунікативне та інформативне наповнення англомовних газетних назв. Установлено деякі особливості перекладу в зв’язку з лексико-морфологічними, синтаксичними та стилістичними особливостями. Започаткований у цій праці підхід до розгляду англомовного заголовку дозволяє здійснити його інтегративний аналіз як текстово-дискурсивного утворення, який доповнюється його дослідженням у когнітивному аспекті.