| dc.contributor.author | Сорока, О. В. | |
| dc.contributor.author | Soroka, O. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-07T12:38:37Z | |
| dc.date.available | 2019-02-07T12:38:37Z | |
| dc.date.issued | 2018-03 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.923.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3337 | |
| dc.description | Сорока О. В. Технологічний аспект самоменеджменту / О. В. Сорока // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 132-140. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано різні наукові підходи до визначення самоменеджменту - як ключової техніки; здатності розподіляти свій час; використання практичних «часових» методів. Представлене власне розуміння самоменеджменту як комплексної системи, що передбачає наявність умінь використовувати практичні методи постановки цілей, планування часу, ухвалення рішень і контролю за виконанням поставлених завдань. Проаналізовано технологічний підхід до управління власним часом, що передбачає здійснення взаємопов’язаних етапів. Охарактеризовано поетапну модель самоменеджменту з виокремленням стратегій і правил. Увага зосереджена на часовій орієнтації особистості, пов’язаної з цінностями, представленої у вигляді життєвого простору. Розкрито зміст етапів самоменеджменту як комплексу методик, що допоможуть ефективно використовувати власний час майбутнім соціальним працівникам. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | самоменеджмент | uk_UA |
| dc.subject | етапи самоменеджменту | uk_UA |
| dc.subject | тайм- менеджмент | uk_UA |
| dc.subject | майбутні соціальні працівники | uk_UA |
| dc.title | ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Технологический аспект самоменеджмента | uk_UA |
| dc.title.alternative | Technological Aspect of Self-Management | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |