Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Феномен інновації та інноваційної діяльності в освіті, як наукова проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Данило, Л. І
dc.contributor.author Данило, Л. И.
dc.contributor.author Danylo, L.
dc.date.accessioned 2019-02-07T09:49:40Z
dc.date.available 2019-02-07T09:49:40Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.issn УДК 37:001.895]:005.6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3310
dc.description Данило Л. І. Феномен інновації та інноваційної діяльності в освіті, як наукова проблема / Л.І. Данило // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 1 (315). - Ч. 2. - С. 59-66. uk_UA
dc.description.abstract У поданій статті розглянуто етимологію феномену «інновація» та «інноваційна діяльність». Здійснено дефініційний аналіз поняття «інновація» та «інноваційна діяльність» на підставі розгляду словниково- енциклопедичних видань, а також провідних наукових підходів відомих дослідників проблематики інновації та інноваційної діяльності відповідно до феноменології педагогіки. Розглянуто інновацію та інноваційну діяльність спираючись на трактування понять у нормативно- правових документах. Виокремлено педагогічну інноваційну діяльність та інноваційну діяльність в освіті. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject освітня інновація uk_UA
dc.subject педагогічна інновація uk_UA
dc.subject педагогічна інноваційна діяльність uk_UA
dc.title Феномен інновації та інноваційної діяльності в освіті, як наукова проблема uk_UA
dc.title.alternative Феномен інновації та інноваційної діяльності в освіті, як наукова проблема uk_UA
dc.title.alternative Феномен инновации и инновационной деятельности в образовании, как научная проблема uk_UA
dc.title.alternative The Phenomenon of Innovation and Innovative Activity in Education as a Scientific Problem uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account