Abstract:
У поданій статті розглянуто етимологію феномену «інновація» та «інноваційна діяльність». Здійснено дефініційний аналіз поняття «інновація» та «інноваційна діяльність» на підставі розгляду словниково- енциклопедичних видань, а також провідних наукових підходів відомих дослідників проблематики інновації та інноваційної діяльності відповідно до феноменології педагогіки. Розглянуто інновацію та інноваційну діяльність спираючись на трактування понять у нормативно- правових документах. Виокремлено педагогічну інноваційну діяльність та інноваційну діяльність в освіті.
Description:
Данило Л. І. Феномен інновації та інноваційної діяльності в освіті, як наукова проблема / Л.І. Данило // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 1 (315). - Ч. 2. - С. 59-66.