| dc.contributor.author | Крошка, С. А. | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-09T21:36:48Z | |
| dc.date.available | 2019-01-09T21:36:48Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3217 | |
| dc.description | Крошка С.А. Казковий інструмент корекційної роботи / С.А. Крошка // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 117-121. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито значення терапевтичної дії казок. Узагальнено досвід авторів, які працюють з даного напрямку. Зроблено короткий опис казок та збірок різних авторів. Визначено алгоритм використання казки та етапи роботи з казкою. Запропоновано конспект заняття з елементами казкотерапії. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | казкотерапія | uk_UA |
| dc.subject | щастя | uk_UA |
| dc.subject | успіх | uk_UA |
| dc.subject | життєстойкість | uk_UA |
| dc.title | Казковий інструмент корекційної роботи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |