dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-09T21:36:48Z |
|
dc.date.available |
2019-01-09T21:36:48Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3217 |
|
dc.description |
Крошка С.А. Казковий інструмент корекційної роботи / С.А. Крошка // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 117-121. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито значення терапевтичної дії казок. Узагальнено досвід авторів, які працюють з даного напрямку. Зроблено короткий опис казок та збірок різних авторів. Визначено алгоритм використання казки та етапи роботи з казкою. Запропоновано конспект заняття з елементами казкотерапії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
казкотерапія |
uk_UA |
dc.subject |
щастя |
uk_UA |
dc.subject |
успіх |
uk_UA |
dc.subject |
життєстойкість |
uk_UA |
dc.title |
Казковий інструмент корекційної роботи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |