Abstract:
У статті розкрито значення терапевтичної дії казок. Узагальнено досвід авторів, які працюють з даного напрямку. Зроблено короткий опис казок та збірок різних авторів. Визначено алгоритм використання казки та етапи роботи з казкою. Запропоновано конспект заняття з елементами казкотерапії.
Description:
Крошка С.А. Казковий інструмент корекційної роботи / С.А. Крошка // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 117-121.