dc.contributor.author | Гречишкіна, Т. О. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-09T21:29:37Z | |
dc.date.available | 2019-01-09T21:29:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3216 | |
dc.description | Гречишкіна Т. О. Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі / Т. О. Гречишкіна // Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективи та пріорітетні напрямки досліджень: Матеріали міжнар. наук.-практич. конф. – К.: ГО «Київська наукова огранізація педагогіки та психології», 2017. – С. 18-21. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано наукову літературу, яка зумовлює висновок про те, що освітню депривацію доцільно розглядати як тривалий стан особистості, який пов’язано із дезорганізуючими процесами в психіці людини та викликано низкою чинників, що унеможливлюють успішну реалізацію потенційних здібностей особистості учня та студента, і як наслідок, слугують причинами глибоких афективних переживань, емоційних порушень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
dc.subject | педагогічний дискурс | uk_UA |
dc.subject | студентство | uk_UA |
dc.title | Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |