Abstract:
У статті проаналізовано наукову літературу, яка зумовлює висновок про те, що освітню депривацію доцільно розглядати як тривалий стан особистості, який пов’язано із дезорганізуючими процесами в психіці людини та викликано низкою чинників, що унеможливлюють успішну реалізацію потенційних здібностей особистості учня та студента, і як наслідок, слугують причинами глибоких афективних переживань, емоційних порушень.
Description:
Гречишкіна Т. О. Проблема освітньої депривації учнівської та студентської молоді у сучасному педагогічному дискурсі / Т. О. Гречишкіна // Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективи та пріорітетні напрямки досліджень: Матеріали міжнар. наук.-практич. конф. – К.: ГО «Київська наукова огранізація педагогіки та психології», 2017. – С. 18-21.