dc.contributor.author |
Борисенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-09T21:24:32Z |
|
dc.date.available |
2019-01-09T21:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3215 |
|
dc.description |
Борисенко Л.Л. Фізична культура як інклюзивне середовище / Л.Л. Борисенко // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018. – С. 23-26. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано процес фізичного виховання в класах, де навчаються діти з обмеженими можливостями здоров’я. Спостереження і практичний досвід показують, що школярі з обмеженими можливостями здоров’я потребують підвищення рухової активності. Виправлення порушень фізичного розвитку, моторики і розширення рухових можливостей таких дітей є головною умовою підготовки його до життя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
рухова активність |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.title |
Фізична культура як інклюзивне середовище |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |