| dc.contributor.author | Борисенко, Л. Л. | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-09T21:24:32Z | |
| dc.date.available | 2019-01-09T21:24:32Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3215 | |
| dc.description | Борисенко Л.Л. Фізична культура як інклюзивне середовище / Л.Л. Борисенко // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018. – С. 23-26. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано процес фізичного виховання в класах, де навчаються діти з обмеженими можливостями здоров’я. Спостереження і практичний досвід показують, що школярі з обмеженими можливостями здоров’я потребують підвищення рухової активності. Виправлення порушень фізичного розвитку, моторики і розширення рухових можливостей таких дітей є головною умовою підготовки його до життя. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | інклюзія | uk_UA |
| dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
| dc.subject | рухова активність | uk_UA |
| dc.subject | фізична культура | uk_UA |
| dc.title | Фізична культура як інклюзивне середовище | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |