Abstract:
У статті проаналізовано процес фізичного виховання в класах, де навчаються діти з обмеженими можливостями здоров’я. Спостереження і практичний досвід показують, що школярі з обмеженими можливостями здоров’я потребують підвищення рухової активності. Виправлення порушень фізичного розвитку, моторики і розширення рухових можливостей таких дітей є головною умовою підготовки його до життя.
Description:
Борисенко Л.Л. Фізична культура як інклюзивне середовище / Л.Л. Борисенко // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018. – С. 23-26.