Abstract:
Стаття присвячена теоретичному вивченню проблеми особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. В статті визначені специфічні особливості мовленнєвої діяльності дошкільників із ЗНМ, характерні труднощі у спілкуванні дітей з однолітками, описані типологічні групи даної категорії дітей за вмінням будувати зв'язні питальні висловлювання. Виявлено, що більшість дошкільників із ЗНМ мають ряд особливостей в оволодінні умінням розвивати і ставити питання за пропонованою темою. Визначені перспективи подальшого дослідження проблеми формування питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ.
Description:
Буцьких К. А.Теоретичний аналіз особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / К. А. Буцьких, Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. 20174. - № 4 (309), травень. – С.12-18