| dc.contributor.author | Шама, І. П. | |
| dc.date.accessioned | 2018-11-03T18:44:15Z | |
| dc.date.available | 2018-11-03T18:44:15Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.147:37.011.3-051 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3017 | |
| dc.description | Шама І. П. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : дис. на здобуття наук. ступ. кан. пед . наук 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. 01 – Освіта / Педагогіка / Ірина Петрівна Шама ; наук. кер. Сергій Вікторович Савченко ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2018 – 340 с. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі викорис-тання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
| dc.subject | кейс-технології | uk_UA |
| dc.subject | індивідуальний стиль | uk_UA |
| dc.title | Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій | uk_UA |
| dc.title.alternative | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |