Abstract:
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі викорис-тання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій
Description:
Шама І. П. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : дис. на здобуття наук. ступ. кан. пед . наук 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. 01 – Освіта / Педагогіка / Ірина Петрівна Шама ; наук. кер. Сергій Вікторович Савченко ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2018 – 340 с.