dc.contributor.author |
Кравчишина, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-13T11:01:32Z |
|
dc.date.available |
2018-05-13T11:01:32Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.133 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2631 |
|
dc.description |
Кравчишина О. О. Професійно-орієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах / О. О. Кравчишина // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № (306). - С. 122-131. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано сутність поняття «професійно-орієнтована технологія навчання». Розглянуто основні класифікації технологій навчання. Виокремлено базові професійно-орієнтовані технології навчання, які доцільно використовувати у процесі підготовки майбутніх вихователів. Представлено сутнісні характеристики сучасних професійно-орієнтованих технологій, серед яких: технологія контекстного навчання; технологія проблемного навчання; технологія інтенсивного, активного навчання; технологія модульного та модульнорейтингового навчання; інформаційно-комунікаційна технологія; технологія ситуаційного навчання (кейс-метод); технологія рефлексивного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
технології навчання |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі |
uk_UA |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Професійно-орієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |