| dc.contributor.author | Шевирьова, І. Г. | |
| dc.date.accessioned | 2018-04-04T21:33:37Z | |
| dc.date.available | 2018-04-04T21:33:37Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2488 | |
| dc.description | Шевирьова І. Г. Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання / І. Г. Шевирьова // STEMосвіта – проблеми та перспективи: збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичного семінару, м. Кропивницький, 25–26 жовтня 2017 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ , 2017. – С. 114 – 117. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті окреслено проблему формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання; висвітлено погляди зарубіжних та вітчизняних учених щодо розвитку та впровадження інтерактивних методів навчання в освітні ланки; охарактеризоване поняття «інтерактивні методи навчання», «інтерактивне навчання». Зазначено, що Stemосвіта, на сьогодні, набуває значних обертів для навчання та виховання молоді, тому виші повинні бути готовими прийняти ті зміни, які відбуваються в системі освіти та навчити майбутніх фахівців початкової школи активно застосовувати та впроваджувати на практиці елементи Stem-освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
| dc.subject | початкова школа | uk_UA |
| dc.subject | STEM–освіта | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
| dc.title | Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |