dc.contributor.author |
Шевирьова, І. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-04T21:33:37Z |
|
dc.date.available |
2018-04-04T21:33:37Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2488 |
|
dc.description |
Шевирьова І. Г. Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання / І. Г. Шевирьова // STEMосвіта – проблеми та перспективи: збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичного семінару, м. Кропивницький, 25–26 жовтня 2017 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ , 2017. – С. 114 – 117. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті окреслено проблему формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання; висвітлено погляди зарубіжних та вітчизняних учених щодо розвитку та впровадження інтерактивних методів навчання в освітні ланки; охарактеризоване поняття «інтерактивні методи навчання», «інтерактивне навчання». Зазначено, що Stemосвіта, на сьогодні, набуває значних обертів для навчання та виховання молоді, тому виші повинні бути готовими прийняти ті зміни, які відбуваються в системі освіти та навчити майбутніх фахівців початкової школи активно застосовувати та впроваджувати на практиці елементи Stem-освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
STEM–освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні методи |
uk_UA |
dc.title |
Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |