Abstract:
В статті окреслено проблему формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання; висвітлено погляди зарубіжних та вітчизняних учених щодо розвитку та впровадження інтерактивних методів навчання в освітні ланки; охарактеризоване поняття «інтерактивні методи навчання», «інтерактивне навчання». Зазначено, що Stemосвіта, на сьогодні, набуває значних обертів для навчання та виховання молоді, тому виші повинні бути готовими прийняти ті зміни, які відбуваються в системі освіти та навчити майбутніх фахівців початкової школи активно застосовувати та впроваджувати на практиці елементи Stem-освіти.
Description:
Шевирьова І. Г. Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання / І. Г. Шевирьова // STEMосвіта – проблеми та перспективи: збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичного семінару, м. Кропивницький, 25–26 жовтня 2017 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ , 2017. – С. 114 – 117.