Abstract:
На підставі аналізу філософської, соціологічної, психолого-педагогічної літератури розкрито міждисциплінарний аспект проблеми, визначено понятійнокатегоріальний апарат, схарактеризовано наукові підходи до визначення професійної педагогічної позиції в цілому та в ідеях В. Сухомлинського.
Based on the analysis of philosophical, sociological, psychological and pedagogical literature revealed the interdisciplinary aspect of the problem, defined the conceptual and categorical apparatus, the characteristic of scientific approaches to the definition of professional teaching positions as in the whole as in the ideas of V. Sukhomlynsky.
Description:
Аль-Хамадані Н. Д. Феномен професійної позиції майбутнього вчителя в ідеях В. Сухомлинського / Н. Д. Аль-Хамадані, О. П. Літовка // Ідеї Василя Сухомлинського про психологічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта : зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції, 18-28.09.2017 / уклад. О. Е. Жосан. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2017. – С. 10 - 14.