dc.contributor.author |
Сергієнко, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-09T18:42:01Z |
|
dc.date.available |
2018-03-09T18:42:01Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2385 |
|
dc.description |
Сергієнко Л. В. Художній дискурс як засіб підвищення мовленнєвої компетенції студентів / Л. В. Сергієнко // Образне слово Луганщини: тези ІІ регіон. наук.-практ. конф. з укр. мови / Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка ; Головне управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації / За редакцією проф. В. Д. Ужченка. – Луганськ, 2003. – Вип. 2. – С. 174–176. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто використання художніх дискурсів як засобу навчання рідної мови, поповнення лексичного запасу студентів, розширення відомостей про народ, його культуру, ознайомлення студентів з мовленнєвими формулами, особливостями вербального й невербального спілкування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
художній дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
засоби навчання |
uk_UA |
dc.subject |
тези |
uk_UA |
dc.title |
Художній дискурс як засіб підвищення мовленнєвої компетенції студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |