Abstract:
У статті розглянуто художні дискурси на заняттях з української мови, які сприяють нормативнiй мовленнєвiй поведiнцi в ситуацiях спiлкування, адекватному сприйняттю почутого, прочитаного, написаного. Визначено, що пiд час вивчення художнiх дискурсiв вiдбувається оволодiння студентами мовленнєвою поведiнкою нociїв мови.
Description:
Сергієнко Л. В. Художній дискурс на заняттях з української мови в педагогічному коледжі / Л. В. Сергієнко // Образне слово Луганщини: Тези ІV регіон. наук.-практ. конф. з укр. Мови / Головне управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка/ За ред. проф. В. Д. Ужченка. – Вип. 4. – Луганськ: Альма-матер, 2005. – С. 138–140.